utorok 23. júla 2013

My Brother the Devil (2012)

Už dobre poznáte moje dobrodružné výpravy internetom, kedy hľadám nejaký dobrý queer film, ktorý som ešte nevidela.
Nebolo tomu inak, ani keď som natrafila na My Brother the Devil.

Rashid a Mo sú bratia, ktorí žijú v časti Londýna nazývanej Hackney - štvrti etnických menšín.
Mo je od Rashida mladší, svojho staršieho brata obdivuje a chce byť ako on. Rashid ale chce pre svojho brata lepší život, než pracovať pre gang.
Keď Rashid spozná Sayyida, otvorí sa mu svet, ktorý dovtedy nepoznal. Snaží sa odísť z gangu, ale nie je to také jednoduché, ako by si želal, najmä kvôli Moovi, ktorý nahradil Rashidovo miesto v gangu.

Mo a Rashid
(obrázok z imdb)

Film sa dobre pozerá, ani chvíľu som sa nenudila, bez problémov som sa vcítila do postáv, takže som si dosť poplakala (čo zas nie je tak nezvyčajné :D).
Herecké výkony výborné.
Hudba krásne dopĺňala atmosféru a prostredie filmu. Dve pesničky som si aj obľúbila (My life a Never give up), sú také chytľavé.
Jediné, čo neviem posúdiť je autentickosť, keďže som nikdy nebola súčasťou gangu a ani nežila v Hackney, ale myslím, že je to celkom uveriteľné.
 
 Rashid a Sayyid
(moje gify, poprosím neprivlastňovať)


Na začiatku som sa roztápala nad tým, ako Mo zbožňuje Rashida, a ako ho Rashid chráni, potom som sa roztápala nad vzťahom Rashida so Sayyidom, a keď film skončil, roztápala som sa nad celým filmom. (A keď Sayyid rozosmieva Rashida, a Rashid sa potom tak krásne usmeje *nosebleed* /musím si spraviť gif/ )

Ako ste iste pochopili, film sa mi páčil, veľmi, veľmi páčil a určite si ho pozriem ešte veľakrát a vám ho rozhodne odporúčam. Len upozorňujem, že k nemu nie sú titulky, teda ja som nenašla, keď som pred pár týždňami hľadala. Takže som občas niečo nerozumela, ale nebolo to také zlé.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára