piatok 28. júna 2013

Po dlhšej dobe zasa niečo z môjho života:

  • Včera som sa oficiálne vysťahovala z internátu, ale oficiálne nemám prázdniny, lebo potrebujem ešte spraviť dve skúšky. To je tak, keď má človek osem predmetov a z toho tri majú komplikované zápočty. Ale mám pekné známky. Také som ešte nemala. A,A,A,B,C,D a uvidím, čo z posledných dvoch :)
  • Moje aktivity sa nezmenili. Tumblr, učenie, League of legends (Mierne som sa zlepšila, stále som však beznádejný prípad, a našla konečne šampióna, ktorý mi vyhovuje. Vayne ♥), seriály, filmy.
  • Chcem sa v najbližšej dobe nechať podstrihnúť. Lákajú ma aj krátke vlasy, ale viac ma lákajú dlhé vlasy, takže pravdepodobne zostanem pri nich a len sa zbavím škaredých končekov.
  • Chystám sa zaobstarať si nejaké pekné šatičky. Zatiaľ po nich len neúspešne pátram, pretože žiadne, na ktoré som natrafila, sa mi nepáčili.
  • Všetci by ste si mali pozrieť Orphan Black (lebo Tatiana Maslany ♥) a The following (lebo Paul a Jacob ♥).
  • Moje prázdniny budú pozostávať pravdepodobne len z pozerania seriálov, na ktoré som nemala cez rok čas (+ samozrejme rutinné činnosti). Plánujem zatiaľ Merlina, Torchwood,  Once upon a time. A filmy... Minulé leto som si pozrela asi celého Marvela, ktovie čo sa stane toto leto :D
  • Plánujem vám porozprávať o jednom ne-queer filme, dúfam, že sa k tomu dostanem.
  • Práve v tejto chvíli som začala počúvať Mumford & Sons. Yay. Mení sa mi mierne hudobný vkus v poslednej dobe, respektíve rozširuje.
  • Bola som v kine na Hangover trojke a Star trek Into Darkness. Na Star trek-u som bola s kamarátkou z tumblr. Bolo super ju vidieť naživo :D (Škoda, že nemôžem tak ľahko vidieť aj moje nemecké, anglické a americké spriaznené duše :D)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára