utorok 13. novembra 2012

Zo sna do skutočnosti a naopak (2010)

Príliš
Príliš romantická.
Príliš naivná.
Príliš náročná.
Príliš iná?

Príliš milá.
Príliš dobrá.
Príliš oddaná.
Príliš iná?

Nesnaž sa ju pochopiť.
Miluj ju - a aj ona teba.
Príliš komplikovaná - ty aj ona.
 Túžba
Noc.
Horúca voda dopadá na dno vane.
Horúci opar unáša myšlienky.
Súkromie, pokoj a sloboda.
Dodáva mi odvahu.
Skutočnosť a sen v jednom.
Teplá tekutina mi láska pokožku ako milenkine ruky.
Jej šepot - hukot vody.
Poddávam sa vábivému hlasu.
Slasť opantáva mi myseľ.
Krátky okamih - najsladší zo všetkých.
Pominuteľnosť.
Nikdy snáď neokúsim?
Slaná so sladkou zmieša sa.
S poslednou kvapkou mizne aj sen.
Možno raz.
Teraz znova predstierať.
 
Ideál
Stvorené pre seba.
Jedna oheň, druhá ľad.
Nesnažíte sa predstierať.
Srdce plné lásky a života,
len pre teba.
 
 Nevítaná
Premenlivá, nepríjemná
a hlavne nevítaná.
Neznášam, keď sa ma rozhodneš zvádzať.
Choď preč, daj mi pokoj!

Jedna slečna ...
možno dve.
Ty sa ma stále držíš.
Choď do pekla!

Jediný chlap
dokáže sa ťa striasť.
Spánok milovaný,
ty hnusná bolesť hlavy!
 
Pocity
 Cítim sa voľná
ako kôň bežiaci po obrovskej pláni.
Cítim sa slobodná,
pretože si môžem vybrať z toľkých možností.
Cítim sa šťastná,
lebo v tej chvíli mám všetko po čom túžim.

Šťastie, sloboda, voľnosť.
Všetko to cítim,
keď ma objíme fantázia
a pobozká múza.

Zbožňujem slová.
Zbožňujem obrazy - fiktívne aj reálne.
Zbožňujem a nikdy neprestanem.
 
Vstúp
Kde si? Som bez teba taká sama.
Je to ona alebo si to ty?
Zatiaľ len malá rana,
veľké zmeny v mojom vnútri...

Prosím ťa, už príď!
Viem, mala by som ti ísť naproti.
A možno sa tým nič nezmení.
Potrebujem ťa, tak príď.

Možno sa tvárim, že ťa nepotrebujem.
Možno sa tvárim, že tak to má byť.
Možno si myslíš, že sa nerozplačem.
Možno si myslíš, že mi nik nevie ublížiť.

Ja som však tiež človek,
človek s citmi.
Odpusť, že ich nedokážem vyjadriť
slovami či činmi.
Odpusť, že ťa nehľadám.
Možno hľadať neviem,
možno sa len bojím,
toho čo ešte nepoznám.

Prosím, pomôž mi.
Vstúp do môjho života.
Ten slávny cit ukáž mi.
 
Ona
 Na prvý pohľad si ju možno nevšimneš
ale ten druhý stojí za to.
Keď sa jej lepšie prizrieš
ohromí ťa jej krása,
krása tela i duše.
Ach!

Už ju nedokážeš prehliadnuť
vždy sa ti na nej zastaví zrak
rýchlo ho odvraciaš, keď už na ňu hľadíš pridlho.
Ohromila ťa jej krása,
krása tela i duše.
Ach!

Keď sa usmeje,
si ako stratená.
Nemáš kam ujsť.
Ohromila ťa jej krása,
krása tela i duše.
Ach!

Nemôžeš ju osloviť, tak ako by si chcela.
Nie je ako ty, aj keby si chcela.
Je nádherná, akoby si ju len chcela!
Ohromila ťa jej krása,
krása tela i duše.
Ach!

Si rada, že ju poznáš.
Si rada, že ju každý deň vídaš.
si rada, že o tebe vie.
Ohromila ťa jej krása,
krása tela i duše.
Ach!
 
Pravda
Zmätenosť
Rozhodnosť
Zúfalstvo
Nádej
Podcenenie
Sebadôvera
Nie
Áno
Neodhaliť
Odhaliť
Láska
Vojna myšlienok
Búrka pocitov
 
Mesačné obdobia
Sedím
Premýšľam
Mám dobrú náladu
Zoberiem kvet a darujem ho
V mysli
Nech si to rozmyslí
Túžim
Po láske
Prichádza tieň
Viera
Ho rozpráši
Takto striedam
Mesačné obdobia
 
Obľúbené
Cítiť slnko vo vzduchu
Počuť jemnú srsť mláďat
Vidieť štebot vtákov
Pohladiť chuť čerešní

Tam. Oddych a bláznivosť.
Vesna. Pochovať chlad.
Prináša. Energia a svetlo.
Teplo. Život a novota.

Tak je to správne.
 
Tanec
Tanec myšlienok
pokojný
Mení sa razom
Srdce rozohráva divokú melódiu
Ples - tanec
prítomnosťou poctila
prekrásna myšlienka
Zatieni všetky
dobré - zlé
Myšlienka na vyvolenú
osobu
 
Láskyplné tóny
Objíme ma.
Uchlácholí.
Pohladí na duši.
Zmierni bolesť.
Uteší.
Dovolí mi zabudnúť.
Scelí moje rozhádané vnútro.
Nechať sa rozplynúť v náručí.
V náručí hudby.
 
Sila tvojho hlasu
Uväznený v temnote,
prázdnej a chladnej.
Sám a tak dlho.
V nič nedúfaš.

Staré rany sa otvorili.
Tak dlho...
Si nepočul jeho hlas.
Aj tak ťa jeho zvuk rozochvel.
Tak dlho...
Si necítil jeho vôňu.
Aj tak ťa stále opája.
Tak dlho...
Si nevidel jeho prekrásny úsmev.
Ten ťa už nikdy nezahreje pri srdci.
Si slepý.
Miluješ
a zároveň vieš,
že on o teba nestojí.

~*~

Jemný dotyk
vašich pier,
dokázal vyliečiť všetko.
Aspoň na chvíľu
si šťastný.
Splnil sa ti sen.
 
Sen
Objatie
Hrejivé, bezpečné, láskavé
Tvoje

Úsmev
Veselý, úprimný, krásny
Tvoj

Pohľad
Výrečný, vábivý, milujúci
Tvoj

Škoda
Musela som sa prebudiť

Duša
Duša - uväznená.
Chcela by vzlietnuť
ale jej krídla
sa trieštia o zlaté mreže
jej väzenia.
Chcela by byť inou,
nespútanou a rebelujúcou,
okúsiť všetky svoje túžby.
 
Lásku zakrývaš nenávisťou
Bolí to.
Vidieť tie smaragdy horieť,
nie vášňou,
ale nenávisťou.

Bolí to.
Počúvať tie slová,
nie plné lásky,
ale urážok a odporu.

Nedáš na sebe nič znať.
Oplácaš všetko, ak nie viac.
Lásku zakrývaš nenávisťou.
Pretože tak to má byť.
Pretože on je Vyvolený.

Tajne
Ty a ja...  ♥   Návrh
           Kedy?      ♥   Nedočkavosť
 Teraz       ♥   Radosť

              ~*~      

         Neľutuješ to?   ♥  Obava
          Nie                   ♥   Istota
             Aj nabudúce?   ♥   Uistenie
                      Určite               ♥    Odhodlanosť
 
 Zaujatie
Všimol si si ma
Čo teraz?
Zbesilý tlkot srdca
Slabé chvenie
Čakám

Oslovil si ma
Čo teraz?
Svet sa nejak zvláštne točí
Hukot v ušiach
Odpovedám

Dotkol si sa ma
Čo teraz?
Šteklenie motýlích krídel
Zrýchlený dych
...
 
Ukradni
Ukradni
            nápad, čo sa v inej hlave zrodil.
Ukradni
            výsledok práce, čo mala byť ohodnotený.
Ukradni
            majetok, čo patrí všetkým.
Ukradni
            ženu, ktorá sa sľúbila inému.
Ukradni
            voľný čas, aj keď ho máš nadmieru.
Ukradni
            talent a chváľ sa ním ty.
Ukradni
            všetko, čo sa dá.
No potom sa nesťažuj, keď okradnú aj teba.
 
Zlomená
Mladosti oheň v sebe má
vďaka ktorému
jej v očiach zaihrá
keď zahľadí sa do duše milému

Nepozná svet
pre ňu je ako slobodný let
pre ňu farebný je
ešte mu celkom nerozumie

Blúdi po svete, hľadá
zbiera rozštiepené kúsky života
ktosi sa s ňou kruto zahral
do kedysi očí veselých
slzy jej vohnal

Život krehký ako sklo
roztrieštil sa presne tak isto
naivne verila
a tá zradená dôvera
ju zlomila
 
Maľovanie
Maľovať myšlienkami.
Maľovať štetcom.
Maľovať slovami.
Maľovať srdcom.

Vymaľuj si svoje sny.
Vymaľuj si svoju lásku.
Vymaľuj si svoj život.
 
Chcem...
Chcem prekonať vzdialenosť, čo nás delí
Milimeter či kilometer?
Je mi to jedno

Chcem ťa vidieť
Nachvíľu či navždy?
Je mi to jedno

Chcem ťa počuť
Slovo či niečo viac?
Je mi to jedno

Chcem sa ťa dotknúť
Sem či tam?
Je mi to jedno

Jednoducho chcem!
 
Padám
Padám
do pavučín lží
ktoré starostlivo pletieš

Padám
do klamlivého bezpečia
tvojho jedovatého náručia

Padám
do hry plánov
ktoré práve realizuješ

Padám
do osídel falošnej lásky
ktorou ma opantávaš

Som len bábkou v tvojich rukách
Použiješ a odhodíš
On je ten koho hľadáš
Aj tak ho neušetríš
Boh nového sveta
 
 Terapia
 Vylíčim všetky svoje
problémy
hriechy
túžby
Svojmu terapeutovi
v bielom
často linajkovom
obleku
Vpíja moje slzy
v podobe kvapiek atramentu
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naplnené prázdno
Smútok a šťastie
vykračujú si ruka v ruke
po mojom srdci

Tak zvláštny pocit
naplneného prázdna
dávajú mi okúsiť

***

Blízkosť znamená
šťastie
Je to minulosť, ktorá sa stane
prítomnosťou

Odlúčenie znamená
smútok
Je to prítomnosť, ktorá sa stane
minulosťou
...
 
Rozvod
Vzrušenie a napätie
prechádza ti
žilami...

Telo zmáhané triaškou.
Duša napadnutá bolesťou.

Držať v rukách sudcu,
chladného a mocného.
Má ťa rozviesť so životom.

Telo zmáhané triaškou.
Duša napadnutá bolesťou.

Rozvod prebehol hladko
a pekne hlboko.
Cítiš, vidíš, počuješ,
ako z teba vyteká život.
Tvoj bývalý.

Telo ochabnuté.
Duša oslobodená. (Snáď)
 
Death is using PC
Your life is no longer available.
Your life=fatal error
Reasons for life wasn´t found.
 
Zlý smer
 Scenéria sa mení.
Krajina si beží.
Môj pohľad ju hladí.

Ten smer je však zlý.
Môjmu srdcu sa prieči.

Bytostne túžim byť tam,
kde sa s tvojím pohľadom stretám.
Kde čaru tvojho úsmevu prepadám.

Zasnený pohľad prestal hladiť.
Spomienkou sa začal baviť.

Vízia je zbožným prianím.
Za tebou v nej mierim.
 
Na večnosť
 Prekrásna, žiarivá Venuša
požehnala tvoj život.
Teraz môžeš držať v náručí
plody vášne, lásky a tej noci.
-+-
Život si mal naplnený
ako čašu plnú chutného vína.
Šťastie sa prelievalo cez okraj.
-+-
Posol noci či posol smrti
prišiel si po teba.
Krv sa preliala
a razom si stratil všetko.
-+-
Si otrok noci.
Si otrok krvi.
Si otrok jeho.
Na večnosť.

Túžiš znova uzrieť
svoj život a šťastie.
Vieš však, že to nejde.
Beštia- ty, ktorá sa v tebe rodí
by všetko zničila.

Si otrok noci.
Si otrok krvi.
Si otrok jeho.
Na večnosť.
-+-
Noc ti vzala život
a darovala uhrančivé oči večnosti.
Jedovatá krv zvíťazila.

Prepadol si noci.
Prepadol si krvi.
Prepadol si mu.
Otrokom...
Na večnosť.
 
Zaľúbená
 Zaspávať v tvojom náručí.
A hľadieť ti pri tom do očí.
Ľahký pocit na duši sa mi usadí.
Úsmev tvoj ma rozveselí.
Bozk motýlí mi husiu kožu privodí.
Ešte, poprosím.
Noc strávená v milovaní.
Ánebúľaz.
 
Myšlienka na teba
 Túživá a plíživá
čaruje s mojimi perami
čaruje s mojím srdcom
čaruje s mojím dychom.
Taká je myšlienka na teba.
 
Kde sú tie časy
 Kde sú tie časy,
kedy ma prebúdzalo leto...
Ach! A teraz?
Ešte sa ani poriadne nerozvidnelo!

Niečo ma zkopne z postele
poriadne tvrdou bagandžou.
(Ale možno zase raz spadla som)
Zrazu lenivo postávam pred zrkadlom.
Nazývam to rané umenie,
keď sa párkrát pichnem do oka
skrášľujúcou, ale nepríjemnou štetinkou.
Čierne potoky nemajú konca-kraja.

Kde sú tie časy,
kedy ma prebúdzala vôňa obeda...
Ach! A teraz?
Prenasleduje ma škrekot budíka!

Plíživým pohybom zombie
zapnem si na nohaviciach gombík
a vzápätí vložím do úst chlebík.
***
Bežím ako o závod.
Nestíham ísť ani na záchod!
Zvoní!

Kde sú tie časy,
kedy bolo slimačie tempo to pravé...
Ach! A teraz?
Zavádzam do choreografie pohyby dravé.
 
Za pohľadom
 Ukážem ti zákutia tajné.
Odkryjem ti celé svoje srdce.
Uvidíš to,
čo mi slovami vyjadriť nejde.
Spoznáš dušu pretkanú citmi k tebe.
Môjho pohľadu stačí sa len držať pevne.
Vydať sa na túto cestu spoločne.
 
Únava
 Ťažký opar ospalosti
opantáva ti zmysly.
Snažíš sa byť triezvy.
Únava, však, káže ti,
-Nemysli.-
Chvíľu zvádzaš chabý boj,
sladko vzdávaš sa v ňom,
prepadáš vábivým snom.
Myseľ, však, káže ti,
-Ustoj!-
Tak prudko otvoríš oči
a znova prehrávaš ten istý súboj.
 
Iný pohľad
 Ligot, svetlá a svetiel odrazy.
Zrazu ma premkol pocit nepatričnosti a samoty.

Do sveta ľudí, ktorých práve stretám
vôbec nezapadám, vymykám sa konvenciám.

Jediný pohľad na svetiel odrazy
v skle modernej budovy
prebudil vo mne tie zvláštne pocity.

Prechádzam presvetlenou tmou,
nadchýňam sa zvláštnou mocou,
až kým zas stereotypne nezapadnem.
 
Koniec
 Všetkému je raz koniec.
Niť udalostí sa pretrhne.
Všetko je pominuteľné,
chvíľkové.
Jedno trvá hodinu,
iné pretrváva celé roky.
Šťastie.
Vyrovnanosť.
Bolesť.
Smútok.
A nakoniec aj sám život.
Všetko raz skončí.
Nič netrvá večne.
 
Okvetné lístky ruže
 Okvetné lístky ruže
nado mnou sa skláňajú.
V polospánku sa formujú
do tvojich jemných pier
a nežne ma bozkajú.
 
Ako?
 Ako sa môžeš uložiť do postele
a neprivinúť si ju k sebe?

Ako môžeš zavrieť oči
a predtým sa na ňu nepozrieť?

Ako môžeš zaspať
a necítiť ju vedľa seba?

Tíšiš svoju clivotu
spomienkami.
Už ani to nestačí.
Potrebuješ ju pri sebe.
 
 Najlepšie by bolo./?
Najlepšie by bolo
keby neexistovalo nič okolo.
Ústredný motív
vinul by sa časom
a priestorom.

Žiadne komplikácie
a ohrozujúce činitele...
Len
ústredný motív života
človeka.

Ale nenastúpila by potom
namiesto otravy tela stresom
otrava mysle nudným životom?
 
Snívaj
Krehké nitky fantázie
spletú sa
do hodvábneho závoja,
aby ti mohol prekryť zrak,
aby si mohol snívať.

Snívaj, snívaj
poskytni duši
voľnosť a rozlet.

Dávaj, však, pozor!
Realita sa okolo plíži,
cvaká ostrými pazúrmi.

Nedaj sa
a
snívaj, snívaj...

Diverzita osobnosti
V toľko vecí dúfam.
V toľko vecí verím.

Toľko vecí zatracujem.
Toľko vecí odsudzujem.

Toľko vecí tolerujem.
Toľko vecí prepočujem.

Toľko vecí obdivujem.
Toľko vecí milujem.

***

Ja som ja.
Ty si ty.
A predsa
si rozumieme,
nádherne sa dopĺňame.
 
Zábavka
  Kvap, kvap, kvap...
Nie, nestavám sa pod odkvap.

To len plytvám vodou,
(Kvapká si z kohútiku.)
keď sa zabávam svojou mysľou.
(Kvapká si tak potichu.)

Zabúdam na svet okolo.
(Kvapká si z kohútiku.)
Och, ako by nám dobre bolo!
(Kvapká si tak potichu.)

Klop, kvap, klop, kvap...
A z fantázie zostal len zdrap.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára