utorok 13. novembra 2012

Zbierka písmeniek na papieri (2011)

Jednoducho ja
V relatívnom bezpečí
Tam sa ti ľahko klebetí
Však?
Keď máš do očí pozrieť
To už radšej zmĺkneš hneď
Však?
Pardón. Som to jednoducho ja...


A von zo šatníka
Mnoho možných reakcí
(Máš vybrať vhodnú chvíľu
Voliť vhodné slová)
Dúfaš v tú pozitívnu

Napriek
Bojuješ ty
Bojuje ona
Robíte si napriek
Nakoniec padnete si do náručia

Vpíja sa
Vpíja sa doň
tá čerň do bieloby
Vpíja sa do mňa
tá láska a neha tvoja
Vpíja sa
ten cit do papiera

To, po čom prahnem
Som smädná
No nenapojí ma žiadna tekutina
Som hladná
No nenasýti ma žiaden pokrm
To po čom prahnem je tvoja láska a tvoje bozky

Bez teba
Ten pocit, že niečo chýba
Och, to si ty a tvoja neha
Bez teba toľko chvíľ
Snažím sa z posledných síl

Bez teba ráno čo ráno
Bez teba večer čo večer
Priťažko sa mi zaspávalo
Povedz mi to tiež


~*~
~Mať krídla a môcť tak poslúchnuť srdce
(Ty vieš za kým by ma zaniesli)
To si želám najviac ~
-Sledujem ťa ako spíš
Tak sladká a nevinná
Naveky ťa tak sledovať
A bola by som šťastná-
~*~
Víno v krvi
Krv vo víne
Červeň ako červeň
Niečo chýba?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára