štvrtok 6. septembra 2012

I am sherlocked, sorry

Eh, ako názov vypovedá, momentálne som tak trocha posadnutá Sherlockom. To znamená, že mám všade, kde je to možné, vycapené obrázky (Pc- plocha, chrome, mozilla, fb; mobil :D), čítam Johnlock poviedky... No, aspoň som už prestala počúvať soundtrack.
Na nič inšô moc nemyslím.
Myslela som, že obdobie rôznych obsesií mám za sebou, ale zjavne nie. Ale priznám sa, je to dobrý pocit. Akoby som sa vrátila v čase, kedy mi stačilo čítať slash a bolo mi fajn.



Táto posadnutosť má aj celkom pozitívnu stránku. Nezamýšľam sa nad sebou, tým pádom neupadám do zlých nálad.
Momentálne mám najlepšiu náladu za posledné dni. Lietam si na obláčiku. Ako málo mi stačí ku šťastiu... Sherlock, vyhliadka na menší "vodvaz" (víno *slint*), jarmok (aj keď fakt netuším, prečo sa teším o.O), Dark Shadows (mufufu, ženialitka stvorená ako pre mňa :D)
Aj keď prišlo k rapídnemu zlepšeniu mojej nálady, stále nemám chuť komunikovať (česť výnimkám). Desí ma taká činnosť, a aj tak mám plnú hlavu Sherlocka. Nie som proste v stave komunikovať (ani písať komentáre, I am really sorry, no poctivo čítam všetko, čo napíšete^^).

Cha, ale teším sa do školy. A moje tešenie mi nekazí ani fakt, že budem musieť komunikovať. Baví ma chodiť do školy, hoci niekedy jej mám plné zuby.
A tiež ma zaujímajú nové spolubývajúce.


Späť k Sherlockovi. Zbožňujem, ako sa John vždycky neúspešne snaží vysvetliť, že nie sú spolu :D Som škodoradostná, ňahahá :D  Tak či tak, kjút bromance :D

Dobre, myslím, že som uvoľnila prijateľnú mieru fangirlsmu *odolala zaplaviť to tu obrázkami* a môžem spokojne pokračovať vo svojich doterajších činnostiach :D

3 komentáre:

  1. Mala by som sa k tomuto zase vrátiť, teda, dostať sa k Sherlockovi a znova začať chytať fangirl záchvaty... idem zas pozerať celý Hellsing. 'Nuff said.
    Keď budeš mať chuť komunikovať, ozvi sa mi, budem velice rada. ^^~

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa teším na školu ale desím novej spolubývajúcej - preboha, právnička T_T

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobre, hanbím sa, že odpovedám tak neskoro T.T

    Rip: Vráť sa, budeme chytať fangirl záchvaty spolu!^^ (čím viac ľudí s tým môžem otravovať, tým lepšie :D) Ozvem^^

    Hotaru: To už vieš aj čo je zač? Aj ja chcem vedieť dopredu s kým budem bývať :DD
    Ale neboj sa, bude to v pohode^^

    OdpovedaťOdstrániť