piatok 11. januára 2013

Učím sa. Nie, neučím...

Ach.
Mala by som sa učiť. Ale som znechutená nedávnym neúspechom, tak sa mi do to ho veľmi nechce. Tak si radšej čítam fanfikciu (crossover Sherlock/Temné hmoty), ktorú som pôvodne ani nechcela čítať, lebo je skúškové a tak, ale zo zvedavosti som si prečítala prvé vety a už nebolo úniku. Príbeh a hlavne pocit, že som zasa niekde na základnej a čítam Temné hmoty, ma úplne vtiahli do seba.
Takmer som zabudla, ako som mala rada ten svet. Keď dočítam to množstvo kníh, čo mám rozčítané, musím si znova prečítať aj toto.

 Mimochodom, niekedy od začiatku novembra sme mali voľné miesto na izbe, a teraz od minulého piatka máme novú spolubývajúcu. Je z Nepálu. Je zlatá. Ale ja sa cítim ako idiot, keď sa snažím zo seba vysúkať niečo anglicky.
Rozprávať sa anglicky s učiteľom na skúške o Sherlockovi je jedna vec, ale konverzovať s niekým novým anglicky je vec druhá.
Už som si síce zvykla aspoň pár slov prehodiť s inými ľuďmi a celkom úspešne som si vsugerovala, že sa o môj názor aj môžu zaujímať, že je aj celkom vhodné sa vyjadriť. (Aj keď s istou osobou mi to stále nejde. S ňou je to vždy také... divné... v dobrom. Možno to bude tým, že som vždy nervózna a zároveň úplne pokojná. Fak it.) Ale pokúšať sa o niečo také anglicky mi akosi nejde. Ale snáď si zvyknem a časom už so seba nebudem robiť idiota.

V poslednom čase ma obchádza inšpirácia.
Ešte pred Vianocami mi konečne napadli užitočné veci ohľadom môjho príbehu, nad ktorým rozmýšľam už pár rokov, ale ešte som nemala odvahu ho napísať.
Akoby do seba niečo zapadlo a hľa, už to o čosi lepšie pracuje. Ešte rok či viac a môžem sa do toho pustiť. Snáď. Naozaj by som to rada napísala. Nechcem umrieť skôr než to napíšem.
Rada by som si niečo napísala, len tak pre seba. Niečo cukrovité možno... alebo len nejakú fanfikciu, asi s Molly a Irene, lebo stále plačem nad tým žalostne malým počtom poviedok.
Dúfam, že ma tvorivá nálada neprejde hneď po tom, čo mi skončí skúškové a ja budem mať zas čas.

Občas fakt zbožňujem Japoncov. Do anime o detetktívoch dievčenských akýchsi narvali Sherlocka. To je úplne asdfghjkl; Pardon.

Tento autobus ma dostal aj tak najviac. Benedict and Martin. Need some, get me some.
Kórea tiež nezaostáva.


Toto vidieť v televízii ako upútavku, tak vykrvácam z nosa. A hlavne, očakávala by som potom, že to bude o niečom úúúúplne inom.

Bože, Mozart ma tiež raz zničí. Príliš dokonalé a inšpiratívne.

A ešte posledná poznámka. Okolo Vianoc som začala hrať League of legends. Moje schopnosti sú biedne, ale baví ma to i keď to teraz nehrám.

Tak sa s vami zasa lúčim. Pravdepodobne sa ozvem až po skúškovom. Len som sa chcela ozvať, aby ste si nemysleli, že som skončila nejako neblaho.

3 komentáre:

  1. Aj ja hrám LoLko, nehráš náhodou na EU west serveri??? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To poznám, keď sa mám učiť, namiesto učebnice otvorím nejakú tú knižku a poviem, však prečítam len 10 strán...ibaže potom sa od knihy neviem otrhnúť.

    http://nana-books.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť