piatok 17. augusta 2012

"Nahádž do wok-u to, čo ľúbiš!" č.2

Prinášam ďalší recept pre menej kuchársky zdatné indivíduá ako som ja.
Kto má rád granadír a praženicu, príde si na svoje, pretože je to taká miešanina týchto dvoch pokrmov. Až neskoro som si to uvedomila, ale chutilo mi to, prečo by aj nie, že áno.


Čo by sa zišlo mať doma:
  • cibuľu
  • mletú červenú papriku
  • cestoviny
  • jedno či dve vajcia
  • rajčiny (znova na dodanie farby, aby to nebolo také fádne :D)
  • soľ
  • nejaké to miešadlo a wok-wok!
Začneme uvarením cestovín. To už sme sa naučili pri predchádzajúcom recepte, takže s týmto krokom už nebudeme mať problémy (teda pokiaľ nie sme zábudlivý, všakže *tvári sa nenápadne*).
Ďalej nakrájame cibuľu najemno a  osmahneme ju vo wok-u. Keď je pekne zlatistá, šupneme tam mletú papričku, zamiešame a rýchlo tam hodíme uvarené cestoviny, aby nám paprička nezhorkla. Poctivo miešame a miešame. Po asi minútke či dvoch pridáme vajcia, dobre rozmiešame a v miešaní pokračujeme ešte chvíľu, kým neuvidíme, že je vajce v správnej konzistencii. Niekedy medzi miešaním ešte prihodíme soľ podľa chuti a nakrájané rajčinky. Pokrm odstavíme a môžme podávať!


Sledujte to aranžmá. Nádhera. (:DD)

Prajem dobrú chuť a zatiaľ sa s vami lúčim!

5 komentárov:

  1. Ahoooj :) som ozaj veľmi rada, že si sa ozvala. Ked som bola na tvojom blogu a uvidela že končíš, dosť ma to prekvapilo a mrzelo, lebo som tam chodievala rada obdivovať tvoje básničky, preto som teraz nadšená, že som aspoň takto získala tvoju novú adresu :).
    Máš to tu ozaj pekné a dúfam, že sa ti bude aj riadne dariť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmmm... :D Majka miluje granatír xD ten náramok by nebol problém spraviť len keby nebola Majka tak lenivá XDDD Au gratulácii ďakuje... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oleee ďalší recept, ktorý raz určite využijem...nechceš napísať kuchársku knihu, niečo ako varenie for dummies s minimom surovín? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nie je zlý nápad, ale ktovie či už také niečo nie je :D A navyše, zas toľkými receptami neoplývam, ale možno by to stačilo na nejakú príručku :D

      Odstrániť